in ,

Την χρήση του αυτοκινήτου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ενθαρρύνει ο Κ. Ζέρβας

Την χρήση του αυτοκινήτου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ενθαρρύνει ο Κ. Ζέρβας

Την ώρα που σε ολόκληρη την Ευρώπη και τον κόσμο επιχειρείται η απομάκρυνση των Ι.Χ. αυτοκινήτων από τα αστικά κέντρα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας ξεκινάει αγώνα υπέρ των αυτοκινήτων και της δημιουργίας νέων θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.

Σε μια μακροσκελή του δήλωση το πρωί της Κυριακής ο κ. Ζέρβας τονίζει ότι ως διοίκηση  θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια «ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις». Δηλαδή θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για νέα parking στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, εις βάρος των πεζών και του ελεύθερου δημόσιου χώρου.

Φυσικά ξεχνά να μας πει με ποια τεχνική μελέτη και με ποια χρηματοδότηση θα φτιάξει το υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας.

Στη δήλωση του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ισοσκελίζει την ανάγκη για επαρκή μέσα μαζικής μεταφοράς και δημοσίου χώρου με τις θέσεις στάθμευσης. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης».

Βέβαια ούτε κουβέντα από τον δήμαρχο για την άθλια κατάσταση του ΟΑΣΘ, μιας και έχει αναλάβει τον ρόλο του υπερασπιστή της κυβέρνησης και της διοίκησης του ΟΑΣΘ, καθώς από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου έχει δηλώσει πολλάκις ότι μέσα σε λίγους μήνες όλα τα προβλήματα θα έχουν λυθεί ως δια μαγείας. Και φυσικά ούτε κουβέντα για το σταμάτημα των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης με απόφαση της κυβέρνησης.

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Ζέρβα:

«Η εξέλιξη με το σφράγισμα του πολυόροφου parking στην οδό Πολυτεχνείου που είχε μισθωθεί από την ιδιοκτήτρια ΕΤΑΔ σε ιδιώτη, συνιστά ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών.
Λίγους μήνες πριν, η εξέλιξη στην Πλατεία Ελευθερίας, με την εκεί απώλεια 200 σταθερών θέσεων στάθμευσης, που εξυπηρετούσαν πάνω από 1.200 οχήματα καθημερινώς, επιβάρυνε τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης.

Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία.

Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. Στοιχειώδεις υποδομές και αστικό περιβάλλον που απολαμβάνει η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους.

Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ο επαναστάτης Τζεπέτο επινοεί τον κληρονόμο του. Του Δημοσθένη Παπαδάτου-Αναγνωστόπουλου

Σε διαθεσιμότητα ο αστυνομικός για το βασανιστήριο σε γυναίκα στο ΑΤ Ομόνοιας