Ο Χαρδαλιάς και τα ΜΜΕ

Με τιμές αρχηγού κράτους υποδέχθηκαν τα μέσα ενημέρωσης τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά, στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος πραγματοποίησε τριήμερη επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Χαρδαλιάς είχε συναντήσεις με υπηρεσιακά στελέχη του αεροδρομίου «Μακεδονία» αλλά και της Πυροσβεστικής, ενώ συναντήθηκε και με τους ομοϊδεάτες του Κ. Ζέρβα, Απ. Τζιτζικώστα και Θ. Καράογλου.

Τα ΜΜΕ ήταν εκεί σε κάθε του βήμα, τρέχανε από πίσω του για να καλύψουν την δραστηριότητα του. Τι μάθαμε όμως από τις δηλώσεις του κ. Χαρδαλιά; Απολύτως τίποτα. Το μόνο που μας είπε είναι ότι «ο ιός βρίσκεται ακόμα στις γειτονιές μας». Έλα, δεν το πιστεύω, νομίζαμε ότι είχε πάει διακοπές.

Ο κ. Χαρδαλιάς, στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, στηρίζεται από το Μέγαρο Μαξίμου αλλά και από τα συστημικά μέσα ενημέρωσης, καθώς με την καμπάνια «Μένουμε σπίτι» και «Μένουμε ασφαλείς» μοιράστηκαν εκατομμύρια ευρώ σε αυτά.

Είναι μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης και αναπληρωτής γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος. Από το 2003 έως το 2014 διετέλεσε δήμαρχος Βύρωνα και από το 2014 έως το 2019 ήταν περιφερειακός σύμβουλος Αττικής. Στις 19 Ιουλίου του 2019 διορίστηκε γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Στις 15 Μαρτίου 2020 ορίστηκε υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων.

Κάθε του δήλωση αποτελεί σεμινάριο αερολογίας. Χτίζει όμως με προσοχή το πολιτικό του προφίλ. Το θέμα είναι ότι τα ΜΜΕ αξιολογούν την κάθε δραστηριότητα του ως «είδηση». Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί οι πολίτες γυρνούν την πλάτη στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης…