in , ,

Να σβήσουμε κανά φως; Ε ούτε καν!- Συγκέντρωση ενάντια στον εθνικισμό και τον σκοταδισμό

Να σβήσουμε κανά φως; Ε ούτε καν!- Συγκέντρωση ενάντια στον εθνικισμό και τον σκοταδισμό

Σε συγκέντρωση ενάντια στον σκοταδισμό και τον εθνικισμό με αφορμή συνέδριο που πραγματοποιεί η μητρόπολη Θεσσαλονίκης μαζί με χριστιανικά σωματεία την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη καλούν συλλογικότητες και κοινωνικοί χώροι.

Η μητρόπολη Θεσσαλονίκης μαζί με χριστιανικά σωματεία πραγματοποιεί την Κυριακή στο Βελλίδειο συνέδριο με θέμα το “δημογραφικό”, το “Μακεδονικό” και τη “λαθρομετανάστευση”.

«Η εκκλησία συντασσόμενη με τις αστικές, μιλιταριστικές, πολιτικές γραμμές της εποχής ψάχνει τρόπους να μας πείσει πως πρέπει να μισούμε τους αλλόθρησκους, τους αλλοεθνείς, τους ομοφιλόφυλους, να μην κάνουμε εκτρώσεις, να σιωπούμε μπροστά στην εκμετάλλευσή μας, επειδή είναι δύσκολη στιγμή για το έθνος, να ετοιμαζόμαστε να πεθάνουμε σε κάποια μελλοντική πολεμική σύρραξη. Ε, ούτε καν! Τα σώματά μας δεν θα γίνουν ούτε μηχανές αναπαραγωγής του Έθνους, ούτε αναλώσιμο υλικό για τα κανόνια των πολέμων τους» αναφέρει το κάλεσμα για την Κυριακή 16/2 στις 16:00 μ.μ., Τσιμισκή με Ναυαρίνου

Στην συγκέντρωση καλούν συγκερκιμένα οι: Ανοιχτή Συνέλευση Δυτικών Συνοικιών, Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης, Ελευθεριακή Συνδικαλιστική Ένωση, Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο, Κατάληψη Terra Incognita, Συλλογικότητα Αναρχικών από τα Ανατολικά


Η ανακοίνωση των συλλογικοτήτων:

ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΤΕ

Τις τελευταίες μέρες είδαμε να κυκλοφορεί στην πόλη μια εκδήλωση που θυμίζει μεσαίωνα, με τη σφραγίδα “Εμείς δε συμφωνήσαμε”.Την Κυριακή 16/2 έχει προγραμματιστεί στο Βελλίδειο ίδρυμα, μια μάζωξη θρησκευτικών, εθνικιστικών και μισαλλόδοξων κομματιών της κοινωνίας, που μας ενημερώνει ότι “δε συμφώνησε” σε μια σειρά πολιτικών επιλογών, που η κυβέρνηση της ΝΔ έχει ως κύρια στην πολιτική της ατζέντα. Τα θέματα που τους απασχολούν βέβαια είναι το μεταναστευτικό, το δημογραφικό ζήτημα (σε συνδυασμό με την καμπάνια για τις εκτρώσεις), αλλά και εθνικά θέματα. Έχει λοιπόν ιδιαίτερο νόημα να αποδομήσουμε τις θεματικές αυτές και τι αντίκτυπο έχουν στο υπάρχον.

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ

Βασικός πυλώνας πάνω στον οποίο στηρίζεται η συγκεκριμένη εκδήλωση είναι και το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων, όπως φαίνεται από τον μοναχό Ιβηρίτη ως προσκεκλημένο ομιλητή. Η Εκκλησία, ένας θεσμός που αποτελεί “κράτος εν κράτει” στην ελληνική επικράτεια, όχι μόνο εκμεταλλεύεται την υποτιθέμενη “αξιοπιστία” της στα μάτια των πιστών για να προβάλει τις ρατσιστικές απόψεις της σε σχέση με το ποιοί έχουν δικαίωμα ανθρώπινης προστασίας, αλλά ταυτόχρονα πλασάρει και μια πολιτική ατζέντα με την καμπάνια της κατά των εκτρώσεων. Ενώ λοιπόν στα κηρύγματά της μιλά για αλληλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους, η έμπρακτη ανησυχία της είναι μόνο οι Έλληνες πιστοί. Ένα “ποίμνιο” που θέλει να κρατά υποχείριο κάτω από τον ιερό φόβο, προκειμένου να αποκομίζει οικονομικά οφέλη χωρίς αντιδράσεις (πχ φοροαπαλλαγές, γάμοι και βαφτίσια ), αλλά και να καθυποτάσσει σε μεσαιωνικά πρότυπα (βλ. κηρύγματα μίσους για LGBTQI+, θέση της γυναίκας στην κοινωνία κλπ). Εμείς λοιπόν, σε αντίθεση με το φυλετικό ρατσισμό, το σεξισμό και την μισαλλοδοξία της Εκκλησίας, πράγματα με τα οποία από σύστασής της “έχει συμφωνήσει”, στεκόμαστε με αλληλεγγύη σε όλους τους κατατρεγμένους του κόσμου, όλες όσες ετεροκαθορίζονται σεξουαλικά, χωρίς ανταλλάγματα και με μόνη ανησυχία, όχι τη θέληση κάποιου Θεού, αλλά την ελεύθερη και αξιοπρεπή συμβίωση όλων των ανθρώπων.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Η οπισθοδρόμηση κάποιων τμημάτων της ελληνικής κοινωνίας σε σκοταδιστικές εποχές δεν μας εκπλήσσει αλλά μας οργίζει. Σε όλο τον κόσμο εκατομμύρια γυναίκες αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για να μπορούν να κάνουν άμβλωση ως μέρος της αυτοδιάθεσης του σώματος τους. Στην Ελλάδα, ύστερα από πολυετείς αγώνες, υπάρχει αυτή η δυνατότητα εδώ και μερικά χρόνια και θα είμαστε αμείλικτοι σε όποιον προσπαθήσει να καταπιέσει και να καταργήσει τα κεκτημένα μας, με πρόσφατο παράδειγμα την καμπάνια του κινήματος ”Αφήστε με να ζήσω”, όπου ορθόδοξα χριστιανικά σωματεία και όχι μόνο έδειξαν για ακόμη μια φορά το μισογυνισμό τους. Οι αυτόκλητοι ”προστάτες της ζωής” είναι οι ίδιοι που επιχειρούν να καταδυναστεύσουν κάθε τομέα της ζωής μας για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Ιστορικά χιλιάδες γυναίκες κάηκαν βασανίστηκαν, στιγματίστηκαν με σκοπό την πειθάρχηση, την καθυπόταξη τους, τον έλεγχο των σωμάτων τους, ώστε να γίνουν αποδοτικά εργαλεία αναπαραγωγής για το αναδυόμενο οικονομικό σύστημα. Όλη αυτή η επίθεση κατά των γυναικών προέρχεται από την ανάγκη των εκάστοτε καταπιεστών (πατριαρχία, κράτος) να καταστείλουν ό,τι δεν μπορούν να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν ό,τι τους είναι αναγκαίο για την διαιώνισή τους. Όσο και αν το κράτος θέλει να υποβαθμίσει την γυναίκα σε μια απλή αναπαραγωγική μηχανή και να τρέφεται από τα θύματα του, κανένας νόμος, θεσμός ή άνθρωπος δεν μπορεί να επιβάλει καμία εγκυμοσύνη. Μόνο η γυναίκα επιλέγει τι θα κάνει με το σώμα της και με τη ζωή της. Εμείς θα είμαστε ενάντια σε όποιους θέλουν να ορίζουν τα σώματα μας και να εμποτίζουν την κοινωνία με οπισθοδρομικές και αντιεπιστημονικές αντιλήψεις. Το αν και πότε θα κάνουμε παιδιά είναι δική μας επιλογή και όχι μικροαστική ηθική, μία ηθική της κοινωνίας που επιδοτεί με 2000 ευρώ τη γέννα (μόνο για ελληνόπουλα, και χωρία καμία άλλη πρόνοια), μία κοινωνία που μπορεί να σε απολύσει αν είσαι έγκυος, μια κοινωνία που σε βλέπει αποκλειστικά σαν αναπαραγωγική μήτρα. Η πραγματική ανάγκη, αντί αυτού, είναι η παροχή δωρεάν και ασφαλών αμβλώσεων και η εξασφάλιση της ελεύθερης μητρότητας.

ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

Η κυβέρνηση της ΝΔ αμέσως μετά την εκλογή της έρχεται να συνεχίσει τη μεταναστευτική πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης με την μόνη διαφορά ότι δεν προσπαθεί να την καλύψει με το προσωπείο του ανθρωπισμού. Ο Υπ. Μεταναστευτικής Πολιτικής ήδη κάνει λόγο για την “ανάγκη για κλειστά κέντρα κράτησης”, που θα δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο τις απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των προσφύγων και των μεταναστριών, αλλά και εγκληματικές προτάσεις για πλωτά φράγματα. Ο φασισμός και ο ρατσισμός ενάντια σε κάθε τι διαφορετικό χρησιμοποιείται συνεχώς για να πετύχει τον διχασμό της κοινωνίας, αποπροσανατολίζοντας συνεχώς την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα. Στο όνομα της εθνικής ενότητας και θρησκευτικής ομοιογένειας καλλιεργείται η άποψη ότι ο εχθρός είναι εκτός συνόρων και επιχειρεί την ισλαμοποίηση της χώρας μας. Ταυτόχρονα, οι μετανάστες αντιμετωπίζονται σαν παράσιτα και “απειλή” που δεν μπορούν να ενσωματωθούν στον κοινωνικό ιστό, βρίσκονται σε μια κατάσταση απραγίας και απομόνωσης, ενώ χάνεται η ευκαιρία να αμβλύνουμε τις επιπτώσεις του πολέμου πάνω τους και της ανέχειας, όταν δεν παρέχουμε με την έμπρακτη αλληλεγγύη μας την ελάχιστη και αξιοπρεπή βοήθεια για να ορθοποδήσουν. Και είναι τουλάχιστον υποκριτική η στάση ορισμένων “αγανακτισμένων”, που πλουτίζουν από τις ροές προσφύγων και μεταναστών διακινώντας τους για τεράστια χρηματικά ποσά, όσο και του κράτους που δίνει έδαφος (πχ βάσεις του ΝΑΤΟ κ. ά.) και χρήματα στηρίζοντας τους πολέμους στη Μέση Ανατολή, οδηγώντας στον ξεριζωμό όλο και περισσότερων μεταναστών και μεταναστριών.

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Πέρα από την φυλετική προτίμηση στα “τέκνα” των Ελλήνων, που έχει να κάνει με τις προαναφερθείσες αφηγήσεις που προσπαθήσει να διαχύσει στην κοινωνία το κράτος και η Εκκλησία για την υπογεννητικότητα, τη στιγμή που χιλιάδες ασυνόδευτα προσφυγόπουλα πεινάνε, η ρητορική τους επεκτείνεται και στην οικονομική ευημερία που θα προέκυπτε εάν με νέες γεννήσεις αυξανόταν το παραγωγικό δυναμικό. Η πραγματικότητα όμως έρχεται και πάλι να διαψεύσει τα σενάρια εθνικής ανάτασης: η ανεργία που εξακολουθεί να μαστίζει και τους Έλληνες γονείς, η επισφάλεια από τα δανεικά, ο κίνδυνος να χάσουν ακόμα και το σπίτι τους με τους πλειστηριασμούς, το πενιχρό κοινωνικό κράτος σίγουρα κάνουν όλους όσους θέλουν να τεκνοποιήσουν να το σκεφτούν και δεύτερη φορά. Όταν επιπλέον αναπτύσσονται φαινόμενα κοινωνικής κατακραυγής προς όσους επιλέγουν να τερματίσουν μια εγκυμοσύνη, καταλήγουμε να δημιουργούνται οικογένειες με το “έτσι θέλω” της κοινωνίας, και τα προβλήματα της οικονομίας όχι μόνο δε λύνονται, αλλά μετατίθενται σε νέες αθώες ψυχές. Αυτές που τους νοιάζουν μόνο πριν έρθουν στον κόσμο, αλλά μόλις γεννηθούν, δεν συνυπολογίζονται στους αριθμούς των ματωμένων πλεονασμάτων ή της ανάπτυξης.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΣΤΟΠΙΑ

Σε όλη αυτή την ζοφερότητα η λύση είναι να οργανωθούμε και να αγωνιστούμε μαζί με τους μετανάστες ενάντια σε ό,τι εξασφαλίζει πλούτο στους λίγους και εξαθλίωση στους πολλούς. Να σταθούμε αλληλέγγυοι/ες στον αγώνα για αξιοπρεπή ζωή τόσο στο δρόμο, όσο και στις καταλήψεις στέγης προσφύγων που προσπαθούν να δημιουργήσουν πιο αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης και να τους εντάξουν στον κοινωνικό ιστό. Όλα αυτά τα παιχνίδια των κρατών στις πλάτες των μεταναστών/στριών και των προσφύγων καθιστούν αυτή τη δεξαμενή ανθρωπίνων ψυχών ιδιαίτερα συμφέρουσα για το ντόπιο και διεθνές κεφάλαιο και όλοι οι καταπιεσμένοι οφείλουν να αντιδράσουν. Ανεξαρτήτως χρώματος , φυλής, φύλου και θρησκείας πρέπει να διεκδικήσουμε ζωή και όχι επιβίωση. Καταδικάζουμε το Βελλίδειο ίδρυμα για τη φιλοξενία της εκδήλωσης αυτής, με την οποία δίνεται χώρος να αναπαράγονται ρητορικές μίσους, και πάντα θα μας βρίσκουν απέναντί τους. Όπως και την παρουσία του καθηγητή Μάζη, γνωστό για τον ρατσιστικό του λόγο και τις “γεωπολιτικές” του θέσεις υπέρ του ελληνικού εθνικισμού, που ντύνουν με θεσμικό τρόπο το μισανθρωπισμό και τα συμφέροντα των διοργανωτών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΙ

ΜΟΝΟΣ ΜΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΕΣ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μ’ Εκείνον συμφωνείτε; Του Θέμη Αχτσιόγλου

Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ του 22ου ΦΝΘ