in ,

«Καμπάνια» σεξισμού από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας

«Καμπάνια» σεξισμού από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας

Χυδαία σεξιστικό σποτ με κακό μοντάζ και στόρι γραμμένο στο πόδι που αναπαράγει άθλια στερεότυπα με… ανεύθυνες γκόμενες και υπεύθυνους κλαρινογαμπρούς: έτσι επέλεξε η ΓΓΠΠ να αποτρέψει τον συνωστισμό στις πλατείες, σε αυτές τουλάχιστον που δεν κάνουν έφοδο τα ξημερώματα οι δυνάμεις καταστολής.

Η σεξιστική διαφήμιση:

Σφοδρή ήταν η αντίδραση της πρώην Γενικής Γραμματέως Ισότητας των Φύλων, Φ. Κούβελα, η οποία ζητάει να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση:

“Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία.

Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας ’50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος».

Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση”.

Γ. Σακελλαρίδης: «Διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος»

Καυστικό είναι και το σχόλιο του Διευθυντή της Διεθνούς Αμνηστίας Ελλάδας:

«Η νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας για τις πλατείες θυμίζει διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος.

Η γυναίκα-γκόμενα (ωσάν άλλη Εύα), αφελής και ενδοτική στον όφι προσπαθεί να παρασύρει τον σταθερό και στοχοπροσηλωμένο άντρα (ο Αδάμ 2.0, σε πιο αποφασιστική version), προσφέροντας του το “μήλο” της εξόδου στην πλατεία.

Ο σύγχρονος Αδάμ όμως (έχοντας πάθει και έχοντας μάθει από τότε που έφαγε το μήλο) δεν την ξαναπατάει, κάνοντας plot twist στο διαφημιστικό, ξαποστέλνει τον όφι στο πυρ το εξότερον και συνετίζει την -ευάλωτη στον πειρασμό- γυνή.

Επειδή τό μέσο γίνεται το μήνυμα σε τέτοιες διαφημίσεις, καλό είναι να μην θεωρείται λεπτομέρεια η καλλιεργεια αυτής της κουλτούρας.

Ναι, να προσέχουμε αυτές τις μέρες σε όλα και παντού, αναμεσα στα οποία και στην αναπαραγωγή των στερεοτύπων».

Πηγή: left.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Η ζωή ως κοινό. Του Σταύρου Σταυρίδη

Ο αγώνας διαρκείας των εργαζομένων συμβασιούχων της Υπηρεσίας Ασύλου