in ,

Νέος πρόεδρος ΟΛΘ: Δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης του λιμανιού

Νέος πρόεδρος ΟΛΘ: Δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης του λιμανιού

Δεν πωλείται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ξεκαθάρισε ο πρόεδρος του ΟΛΘ Γ. Παντής μιλώντας στον ρ/σ “Στο Κόκκινο 93,4” και τον δημοσιογράφο Απόστολο Λυκεσά. Δεν έχει ενταχθεί το λιμάνι στην ιδιωτικοποίηση όπως του Πειραιά τόνισε  και πρόσθεσε πως “για μας και σε αυτό συνομολογεί και το ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι δεν μπαίνει θέμα πώλησης”. 

“Δεν υφίσταται θέμα ιδιωτικοποίησης. Αυτό θα το δούμε εάν και εφόσον η κυβερνητική πολιτική οδηγήσει σε κάτι τέτοιο. Θα είναι απόφαση του υπουργικού συμβουλίου εκεί θα το δούμε. Αυτή τη στιγμή για εμάς και το ΤΑΙΠΕΔ αυτό μας είπε όταν ήρθε ο κ. Πιτσιόρλας αλλά αυτό ξέρουμε και από την πολιτική ηγεσία από τον κ. Δρίτσα και από τον κ. Σταθάκη. Αυτή τη στιγμή για το θέμα της Θεσσαλονίκης δεν μπαίνει θέμα πώλησης”, είπε χαρακτηριστικά. 

Μάλιστα σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν ο ίδιος έχει πεισθεί από αυτό, ξεκαθάρισε πως “Βεβαίως. Αν δεν είχα πεισθεί δεν θα αναλάμβανα τη θέση. Έχω πεισθεί και περιμένω να δω τι και πως. Αυτή η θέση έχει κυβερνητικά χαρακτηριστικά. Εγώ δεν μπορώ να κάνω προσωπική πολιτική. Δεν είναι δικό μου το λιμάνι, δεν είμαι ιδιοκτήτης. Εγώ έχω ορισθεί εδώ ως πρόεδρος για να εφαρμόσω μια πολιτική την οποία θα ακολουθήσει η κυβέρνηση”.

“Θα δεχθείτε μια πολιτική ενάντια στις αρχές σας;”, ρώτησε τον κ. Παντή ο Α. Λυκεσάς και ο νέος πρόεδρος του ΟΛΘ απάντησε: “Άμα είναι αντίθετη παραιτείται ο πρόεδρος, άμα είναι αντίθετος σε αυτό που η κυβέρνηση θέλει να κάνει. Δεν θα κάνω εγώ αντιπολίτευση στη κυβέρνηση η οποία με όρισε πρόεδρο”.

Σύμφωνα με τον Γ. Παντή η κυβέρνηση έχει δώσει πράσινο φως για την ανάπτυξη του λιμανιού και την σύνδεση του με τους τοπικούς φορείς. Όπως εξήγησε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι από τα πιο κερδοφόρα στην χώρα. «Έχουμε μια ελλιπή εικόνα για το λιμάνι , βλέπουμε μόνο το 10% της πραγματικής εικόνας. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει κέρδος 25 εκ. χρόνο και δίνει μέρισμα 20 εκ.»

Ο Γ. Παντής χαρακτήρισε έγκλημα την πολιτική που ακολούθησε το ΤΑΙΠΕΔ τα προηγούμενη χρόνια και έφερε ως παράδειγμα την 6η προβλήτα για την οποία υπήρχε χρηματοδότηση, είχε βρεθεί το σχήμα , είχε γίνει ο διαγωνισμός αλλά το ΤΑΙΠΕΔ σταμάτησε την ανάπτυξή της, στην λογική «ας έρθουν ιδιώτες να κάνουν επενδύσεις».

«Ήταν ένα έγκλημα αυτό για την πόλη, κατέβασε την αξία του λιμανιού» δήλωσε και πρόσθεσε πως η τωρινή κυβερνητική πολιτική έχει ως στόχο την πλήρη ανάπτυξη όλων των δυνατοτήτων του λιμανιού που αποτελεί θεσμό για την πόλη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαπραγμάτευση, δημοκρατικό καθήκον και κοινωνική καινοτομία. Του Α. Καρίτζη

48ωρη απεργία των εργαζομένων της Πολιτικής Αεροπορίας