in ,

Με βολές κατά Μπουτάρη η συγκέντρωση στο Δ. Θεσσαλονίκης

Με βολές κατά Μπουτάρη η συγκέντρωση στο Δ. Θεσσαλονίκης

Σε κινητοποιήσεις βρίσκονται σήμερα οι εργαζόμενοι του Δήμου Θεσσαλονίκης, αντιδρώντας στον διαγωνισμό για το Μηχανουργείο μέσω του οποίου γίνεται εκχώρηση υπηρεσιών σε ιδιώτες.

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο δημαρχείο και στάση εργασίας από τις 9 έως τις 12 σήμερα. Στις 10 το πρωί ήταν προγραμματισμένος ο διαγωνισμός ύψους 4.065.150 ευρώ  για τη συνέχιση της ανάθεσης συντήρησης, ελέγχου και επισκευής όλων των οχημάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης. Την αίθουσα όπου γινοταν ο διαγωνισμός περιφρουρούσαν δεκάδες αστυνομικοί ενώ πέριξ του δημαρχείου υπήρχαν κλούβες των ΜΑΤ

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει επιδείξει μία συγκεκριμένη εταιρία στην οποία είχε δοθεί και προηγούμενος διαγωνισμός εν μέσω έντονων διαμαρτυριών, η οποία μάλιστα εδρεύει στην Αθήνα οπότε απαιτείται η μεταφορά των οχημάτων με άλλα φορτηγά.

Να υπενθυμίσουμε πως τα τελευταία δύο χρόνια με δύο συνεχόμενες συμβάσεις, έπειτα από ανάλογους διαγωνισμούς, έχουν δοθεί πάνω από 3.500.000 € σε ιδιωτικές εταιρίες για τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων του Δήμου.

«Είναι γνωστές οι καταγγελίες συναδέλφων ότι οι εργολάβοι πληρώνονται πολλές εργασίες που έχουν πραγματοποιήσει τεχνίτες του Δήμου, ενώ η διοίκηση του Δήμου αρνείται να δώσει στοιχεία για την εφαρμογή της σύμβασης σε δημοτικές παρατάξεις» τονίζουν οι εργαζόμενοι.

“Η διοίκηση Μπουτάρη γεμίζει το πυθάρι των Δαναιδών, δηλαδή του εξής ενός επιχειρηματία, ο οποίος νέμεται τον χώρο της καθαριότητας και όχι μόνο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Συνιστά δηλαδή ένα μονοπώλιο Θεσσαλονίκης. Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαμε να είχαμε δώσει φιλί ζωής στην ΕΛΒΟ να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας αντί  οδηγείται σε κλείσιμο. Να υπενθυμίσουμε ότι η Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη είχε ήδη καταθέσει την πρόταση αυτή για την επισκευή των οχημάτων από την ΕΛΒΟ από το 2011” δήλωσε με αφορμή τον διαγωνισμό για την συντήρηση των οχημάτων ο Τ. Μηταφίδης, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη”

 

Δείτε δηλώσεις των εργαζομένων στο Μηχανουργείο, του γραμμτέα του συλλόγου εργαζομένων και του Τ. Μηταφίδη

Συνεχίζει την πολιτική Παπαγεωργόπουλου ο Γ. Μπουτάρης

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τη διοίκηση Μπουτάρη για προώθηση της ιδιωτικοποίησης υπηρεσιών του δήμου στην πράξη καθώς και για πλήρη συνειδητή απαξίωση του Μηχανουργείου και άλλων Υπηρεσιών, ακολουθώντας την πολιτική Παπαγεωργόπουλου.

Οι εργαζόμενοι του Δήμου θεωρούν πως μετά την επανεκλογή της, η διοίκηση Μπουτάρη δεν κρύβει ότι θα εφαρμόσει στο ακέραιο την κυβερνητική πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και των «διαθεσιμοτήτων»- απολύσεων. «Έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι όπου εισέβαλαν ιδιώτες σε Δημόσιες Υπηρεσίες ή Δημόσιες Επιχειρήσεις, αυτές είτε ιδιωτικοποιήθηκαν είτε καταργήθηκαν και το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση του κόστους εις βάρος των πολιτών» αναφέρουν.

Όσον αφορά δε το θέμα των οχημάτων καθαριότητας του Δήμου, αυτή τη στιγμή ο στόλος τους είναι ιδιαίτερα παλιός με το νεότερο όχημα να είναι κατασκευασμένο το 2007. Μάλιστα, ο Γιάννης Μπουτάρης είχε εξαγγείλει ότι θα έρθουν νέα οχήματα από το 2011, ωστόσο κάτι τέτοιο παραμένει έως και σήμερα σε επίπεδο σχεδιασμού. Το ερώτημα που θέτουν τόσο οι εργαζόμενοι όσο και η αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο είναι γιατί η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης επιλέγει να επισκευάζει παλιά οχήματα που κοστίζει κατά περίπτωση έως 25.000 όταν η αγορά του ακριβότερου από αυτά απαιτεί 118.000 ευρώ.

«Η διοίκηση του Δήμου πολυδιαφημίζει ότι σύντομα θα έρθουν 127 νέα οχήματα (πάνω από 50 απορριμματοφόρα) και ότι μόλις έρθουν, θα αποσύρει ανάλογο αριθμό οχημάτων. Αυτό τι σημαίνει; Ότι για δύο χρόνια θα επισκευάζουν οχήματα που θα έχουν, στο μεταξύ, αποσύρει ή ότι τα νέα οχήματα θα χρειάζονται μεγάλες επισκευές και συντηρήσεις;. Μας λένε ότι προμηθεύονται ανταλλακτικά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Ποιος θα χρησιμοποιήσει αυτά τα ανταλλακτικά; Οι τεχνίτες του Δήμου ή οι ιδιωτικές εταιρίες; » σχολιάζουν οι εργαζόμενοι.

«Στη νέα σύμβαση μάλιστα ορίζεται ότι οι διαχειριστές θα μπορούν να παίρνουν ανταλλακτικά από τις αποθήκες του Δήμου και θα ελέγχουν τους τεχνίτες του δήμου αν πραγματοποιούν εργασίες στα οχήματα. Δηλαδή ορίζεται ως υπεύθυνος του στόλου των οχημάτων η ιδιωτική εταιρία που θα μειοδοτήσει και όχι οι Υπηρεσίες του Δήμου», προσθέτουν και ερωτούν: «Οι 33 εργαζόμενοι που πήρε απόφαση η Διοίκηση του Δήμου να προσλάβει το επόμενο διάστημα με 8μηνη σύμβαση, αλλά και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του Μηχανουργείου, για ποιόν θα εργάζονται; Για τους εργολάβους ή για την Υπηρεσία του Δήμου;».

Τέλος, οι εργαζόμενο προτείνουν οι επισκευές και οι συντηρήσεις στον στόλο των οχημάτων στην συντριπτική τους πλειοψηφία να γίνονται από την υπηρεσία του Δήμου με πολύ λιγότερα χρήματα, αρκεί οι εργαζόμενοι να έχουν εργαλεία και ανταλλακτικά.

Διαβάστε επίσης:

Δ. Θεσσαλονίκης: Σε εργολάβους το μηχανουργείο εν μέσω καταγγελιών για Μπουτάρη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Εκδήλωση την Κυριακή στην Ιερισσό για τα φράγματα μεταλλευτικών αποβλήτων