in

ΛΑΕ: Να επιστρέψουν άμεσα στη δουλειά τους οι δύο συμβασιούχοι αρχαιολόγοι που απόλυσε ο κ. Σπίρτζης

ΛΑΕ: Να επιστρέψουν άμεσα στη δουλειά τους οι δύο συμβασιούχοι αρχαιολόγοι που απόλυσε ο κ. Σπίρτζης

Τους συμβασιούχους αρχαιολόγους, που βρίσκονται σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις, ζητώντας την άρση της απόλυσης των δύο συναδέλφων τους, επισκέφθηκε σήμερα κλιμάκιο της Λαϊκής Ενότητας Α΄ Θεσσαλονίκης, με τη Σουλτανίδου Χριστίνα συντονίστρια της Ν.Ε.,  και τη Δέσποινα Χαραλαμπίδου, πρ. βουλευτή. 

Οι εκπρόσωποι της Λαϊκής Ενότητας δήλωσαν την αμέριστη συμπαράστασή τους στο δίκαιο αίτημα της επαναπρόσληψης των δύο συμβασιούχων αρχαιολόγων, οι οποίες είχαν την «τιμή», να τις απολύσει ουσιαστικά ο Υπουργός κ. Σπίρτζης, αμέσως μετά από επίσκεψή του στα έργα του μετρό, στην προσπάθειά του να ρίξει την ευθύνη της καθυστέρησης των έργων του μετρό, οι οποίες ανήκουν στο ίδιο το Υπουργείο και στην ανάδοχη εταιρεία, στους συμβασιούχους αρχαιολόγους! 

Επίσης, δήλωσαν πως οι μορφές εργασίας με συμβάσεις (οκτάμηνες, πεντάμηνες κτλ.) συνιστούν ομηρία για τους εργαζόμενους και θα πρέπει να σταματήσουν να υπάρχουν, ενώ παράλληλα θα πρέπει να ικανοποιηθούν και τα άλλα αιτήματά τους, όπως η καταβολή του ημερομισθίου και του ενσήμου της Μ. Παρασκευής. 

Παράλληλα, δήλωσαν ότι δε μπορεί το κέρδος του κάθε εργολάβου να είναι πάνω από τα εργασιακά δικαιώματα, και πάνω από την αναγκαιότητα διαφύλαξης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. 
Τα εξαιρετικής σπουδαιότητας αρχαιολογικά ευρήματα που συνεχώς ανακαλύπτονται στην πορεία κατασκευής του μετρό, δεν πρέπει να εκλαμβάνονται από τον κ. Σπίρτζη ως εμπόδιο της κατασκευής του έργου, και ως στοιχείο αύξησης τους κόστους του, αλλά, με ευθύνη του Υπουργείου Πολιτισμού, να γνωστοποιούνται έγκαιρα, και να γίνονται πόλος επίσκεψης και ξενάγησης τόσο των συμπολιτών μας, όσο και των τουριστών που επισκέπτονται την πόλη, αντί να «κρύβονται» μέχρι να αποφασίζουν κάθε φορά τι θα κάνουν μ΄ αυτά.
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτροπή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη: Casus belli η πρόταση για αύξηση του εισιτηρίου!

Το βαλκανικό τόξο της καταστροφής – Η περίπτωση της Γευγελής