in ,

Επιτροπή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη: Casus belli η πρόταση για αύξηση του εισιτηρίου!

Επιτροπή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη: Casus belli η πρόταση για αύξηση του εισιτηρίου!

“Έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες από την τελευταία επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ που άφησε την πόλη χωρίς αστικές συγκοινωνίες για εννιά ολόκληρες μέρες δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην μετακίνηση των επιβατών της πόλης. Οι ευθύνες για αυτήν την κατάσταση βαραίνουν τόσο την διοίκηση του ΟΑΣΘ που άφηνε για μήνες απλήρωτους τους εργαζόμενους όσο και την Κυβέρνηση που δεν είναι διατεθειμένη να λύσει το πρόβλημα των συγκοινωνιών της πόλης προς το συμφέρον του επιβατικού κοινού” αναφέρει σε ανακοίνωση της η Επιτροπή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.

Όπως τονίζει στη συνέχεια η ανακοίνωση:

Η Διοίκηση του ΟΑΣΘ, προκειμένου, όπως ισχυρίζεται, να εξυγιάνει τον ΟΑΣΘ, πέρα από τη γενναία περικοπή στους μισθούς των εργαζομένων, προτείνει και την αύξηση του εισιτηρίου, από 1 ευρώ στα 1,30 ευρώ. Στις ήδη ανεπαρκείς, προβληματικές αστικές συγκοινωνίες, για τις οποίες φέρει ακέραια την ευθύνη η Διοίκηση του ΟΑΣΘ, θέλει να προσθέσει και την αύξηση του εισιτηρίου, προκειμένου να διατηρήσει το μονοπώλιο αλλά και τα διασφαλισμένα κέρδη των μετόχων της. Επίσης, η πρόταση-σχέδιο νόμου που φέρεται να κατέθεσε η κυβέρνηση, δε λέει λέξη για φθηνά εισιτήρια, για άνεργους, ευπαθείς ομάδες κτλ.

Ως Επιτροπή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά, ότι αν προχωρήσουν σε μια τέτοια κίνηση θα βρουν εμάς, αλλά και τους συμπολίτες μας, απέναντί τους. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να επωμιστούμε εμείς, εκτός από τα δυσβάσταχτα μνημόνια, και το κόστος των παιχνιδιών που παίζουν ο ΟΑΣΘ με την κυβέρνηση.

Η Επιτροπή έχει καταθέσει εδώ και καιρό τις προτάσεις τις για δημόσιες συγκοινωνίες στην πόλη. 
Οι συγκοινωνίες κατά τη γνώμη μας θα πρέπει να είναι φθηνές και λειτουργικές, με δωρεάν μετακίνηση για τους ανέργους, τις πρωινές ώρες που μετακινούνται οι εργαζόμενοι στις δουλείες τους (όπως ίσχυε πριν από μερικά χρόνια), για τους πρόσφυγες και γενικά για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Διεκδικούμε κοινωνικό εισιτήριο για μαθητές, φοιτητές και συνταξιούχους. 
Δεν δεχόμαστε καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, αντιθέτως ζητάμε ριζική μείωση του κομίστρου.

Για να γίνουν όλα αυτά θα πρέπει οι αστικές συγκοινωνίες να είναι απαλλαγμένες από κάθε μνημονική δέσμευση, να εθνικοποιηθούν ώστε να είναι δημόσιες με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο.

Καλούμε τους επιβάτες της πόλης να αντιδράσουν στους σχεδιασμούς Κυβέρνησης και διοίκησης του ΟΑΣΘ να φορτώσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το βάρος της πολιτικής τους στις πλάτες μας, που σηκώνουν ήδη το δυσβάσταχτο φορτίο των μνημονίων.

Επιτροπή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ελλάδα: Σε αφασία ή σε ανάπτυξη. Του Μανόλη Ντουντουνάκη

Προβολή της κωμωδίας του Τζον Λάντις, «Οι ατσίδες με τα μπλε»