in

Επανεκκίνηση για τα έργα στο Μετρό, το Λιμάνι και το αεροδρόμιο στη Θεσσαλονίκη

Επανεκκίνηση για τα έργα στο Μετρό, το Λιμάνι και το αεροδρόμιο στη Θεσσαλονίκη

Οικονομική συμφωνία για το ποσό που θα καταβληθεί στον ανάδοχο σχετικά με τις εξωσυμβατικές απαιτήσεις έχει επιτευχθεί, χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης έχει προσδιοριστεί και το μόνο που μένει για την επανεκκίνηση των εργασιών στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η επίσημη ανακοίνωσή τους από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζη. Αυτά ανακοίνωσε σε ημερίδα του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σγουρίδης.

“Παραλάβαμε σταματημένα εργοτάξια, 720 εκατ προσφυγές  και μόλις 330 εκατ. ευρώ εκτελεσθέν και μετά από διαπραγμάτευση προσεγγίσαμε στην οικονομική διαφορά, στο χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης και θα παραμείνει και το υπάρχων εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων στα εργοτάξια”, επεσήμανε.

Όσον αφορά το σταθμό στη Βενιζέλου υπογράμμισε πως μετά την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για διατήρηση των αρχαιολογικών ευρημάτων θα μετατεθεί η κατασκευή του στο τέλος της κατασκευής του έργου και ίσως μετατοπιστεί ο σταθμός για λίγα μέτρα.

Ταυτόχρονα ο κ. Σγουρίδης ανακοίνωσε την επανέναρξη των έργων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” αλλά και στο λιμάνι της πόλης.

“Θα καθαριστεί ο διάδρομος από τις νάρκες”, ανέφερε για το αεροδρόμιο και πρόσθεσε πως λύθηκε το ζήτημα της χρηματοδότησης των έργων στο διάδρομο προσγείωσης – απογείωσης με 10 εκ. ευρώ από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αλλά και οι διαφορές με την ανάδοχο εταιρεία για τον ηλεκτροφωτισμό των διαδρόμων.

Σχετικά με το λιμάνι ο υφυπουργός ανέφερε πως πρόθεση της κυβέρνησης είναι να επενδύσει στα logistics  και για αυτό στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες καθαρισμού των ναρκών ώστε να γίνει το δεύτερο Εμπορευματικό Κέντρο της χώρας. 

Προσερχόμενος στην ημερίδα ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, κληθείς να σχολιάσει τις δηλώσεις Σγουρίδη υπογράμμισε πως αναμένει μέχρι τις αρχές Δεκέμβρη όπως έχει δηλώσει ο Χρ. Σπίρτζης να ανακοινώσει την επανέναρξη των εργασιών. 

“Βέβαια για να γίνουν και οι προεκτάσεις χρειάζεται 5 χρόνια”, τόνισε ο Γ. Μπουτάρης ο οποίος υπογράμμισε πως το Μετρό δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα του Δήμου Θεσσαλονίκης . 

“Δική μας φροντίδα και προτεραιότητα να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στους λεωφορειοδρόμους, στους ποδηλατοδρόμους, να εξορθολογιστεί η λειτουργία των ταξί, καθώς είδαμε ήδη με ελάχιστη παρουσία της δημοτικής αστυνομίας την βελτίωση”, υπογράμμισε. 

“Το 2016 θα έχουμε πλήρη εικόνα του πότε θα ξεκινήσει η παράκτια συγκοινωνία που είναι πρώτη προτεραιότητα”, πρόσθεσε και εκτίμησε πως ο ΣΑΣΘ κάνει πολύ καλή δουλειά και υπάρχει αναγκαιότητα να αυτονομηθεί ώστε να γίνει Οργανισμός ουσιαστικά αποφασιστικός που θα διέπει τη λειτουργία των ΜΜΜ.

Κατερίνα Μπακιρτζή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πόλεμος και δικαιώματα. Του Κωστή Τσιτσελίκη

Εκδήλωση της ΛΑΕ στην Θεσ/νίκη: ​«Όχι στην κατεδάφιση του Ασφαλιστικού – Υπάρχει άλλος δρόμος»